پاورپوینت آمیخته بازاریابی چیست.
پاورپوینت آمیخته بازاریابی چیست
پاورپوینت آمیخته بازاریابی چیست شامل 34 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 34 |
حجم | 4156 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | علوم انسانی |
توضیحات کامل
پاورپوینت آمیخته بازاریابی چیست
پاورپوینت آمیخته بازاریابی چیست شامل 34 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مقدمه
آمیخته بازاریابی ( آمیزه بازاریابی ) Marketing Mix از مهمترین مفاهیم بازاریابی است. بازاریابان حرفهای و متخصصین از آمیخته بازاریابی برای تعیین استراتژی بازاریابی در جهت جذب و حفظ مشتری استفاده مینمایند . آمیخته بازاریابی از عواملی تشکیل شده است که در کنترل مدیریت هستند. دو مفهوم از معروفترین این مفاهیم 4P’s و 7P’s است. در تحلیل استراتژیک ، معمولاً 4P’s را برای شرکتهای تولیدکنندهی محصول و7P’s برای شرکتهای خدماتی معرفی مینمایند.
آمیخته بازاریابی متشکل از چهار عامل اساسی بازاریابی که معروف به 4p میباشد
4 P’s (Product Marketing Mix): Product , Price , Place , Promotion
آمیخته بازاریابی متشکل از هفت عامل اساسی بازاریابی که معروف به 7p میباشد
7 P’s (Service Marketing Mix) : Place , Price , Promotion , People , Process , Physical Environment , Product
و ...
فهرست مطالب
مقدمه
21 آمیخته بازاریابی
مزیت وجود آمیخته بازاریابی در شرکتها
ضعف آمیخته بازاریابی 4p
روش انتخاب استراتژی آمیخته بازاریابی
پایان
عنوان : آمیخته بازاریابی چیست
فرمت : پاورپوینت
تعداد صفحات : 34
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود